Çarşamba, Ocak 31, 2007

Açıköğretim lisesi kayıt ücretinde iade.

ANKARA - Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, 2005-2006 Eğitim-Öğretim yılı ikinci kayıt döneminde Açıköğretim Lisesine kayıt başvurusunda bulunanlardan alınan 60 YTL'nin geri ödeneceğini açıkladı.

Yapılan açıklamada, Açıköğretim Liselerine başvuruda ücret alınması hakkında, Danıştay'ın 8. Dairesinin 7 Haziran 2006 tarihinde yürütmeyi durdurma kararı aldığı belirtildi.

Bu nedenle, kayıtları geçerli olmayan Açıköğretim Lisesi öğrencilerinin kayıt ücreti olan 60 YTL'nin, ilgililere ödenmesi için İl-İlçe Halk Eğitim Merkez Müdürlüklerine gönderildiği belirtildi.

Buna göre, 2005-2006 Eğitim-Öğretim yılı ikinci döneminde kayıt başvurusunda bulunanlar ve kayıtları geçersiz sayılanlar, başvurdukları İl/İlçe Halk Eğitim Merkez Müdürlüklerinden, kimliklerini ibraz ederek yatırdıkları ücreti geri alabilecek.

Hiç yorum yok: